Impactul programului de formare -seria2

S-au încris şi au finalizat programul 79 de cadre didactice:  9 cadre didactice au obţinut calificativul excelent, 42 de cadre didactice au obţinut calificativul foarte bine şi 28 de cadre didactice au fost evaluate cu calificativul bine la finalizarea programului de formare.

În urma analizei chestionarului online de evaluare a impactului programului de formare se pot formula următoarele concluzii:

  • 77 din 79 de absolvenţi ai programului de formare au completat chestionarul online;
  • Conţinutul programului a fost apreciat de 76,6% dintre cursanţi cu calificativul foarte bine, în timp de 16,9% dintre cursanţi l-au apreciat cu calificativul bine. Materialele folosite au fost notate cu nota maximă de cei 77,9% dintre cursanţi, 76,6% dintre absolventi au acordat calificativul foarte bine şi organizării activităţilor. Metodele utilizate au primit calificativul foarte bine, fiind apreciate astfel de către 80,5% dintre cursanţi. Formatorii au primit calificativul calificativul foarte bine acordat de cursanţi în procente cuprinse între 85 şi 96%.
  • Ideile interesante auzite pe parcursul activităţilor de formare de către cursanţi au fost atât de multe şi de diverse, fiind menţionate în anexa 2 la raport . Dintre acestea am reţinut: impactul instrumentelor de marketing asupra rezultatelor activităţii, formularea obiectivelor HEART, nu doar SMART
  • Printre materialele/instrumentele noi elaborate în urma participării la programul de formare, cursanţii le-au exemplificat pe cele cu cea mai mare frecvenţă: blogul , afişul publicitar/ pliantul/posterul/comunicatul de presă ca material de promovare a activitaţilor educative, planul de diseminare al activităţii, , fişa de monitorizare a activităţii etc.
  • Majoritatea cursanţilor au menţionat fie că nu au întâmpinat dificultăţi deosebite cu conţinuturile programului de formare, fie că toate problemele apărute pe parcurs au fost soluţionate până la finele programului. Alte dificultăţi sunt menţionate în anexă.
  • Dintre sugestiile de îmbunătăţire ale programului de formare menţionăm: să se desfăşoare după ora 17 pentru educatoare, să fie mai puţini cursanţi în grupă, furnizarea suportului de curs pe hâtie sau CD, prea multi formatori, pondere mai mare a activităţilor practice.
  • Dintre propunerile de teme pentru activităţile de formare viitoare amintim: modalităţi noi de realizare a unor activităţi comune grădiniţă-şcoală, cursuri de formare acreditate pentru educatoare, realizare de site-uri, ctivităţi practice, artistice – olărit, dansuri populare, obiceiuri străbune, consilierea părinţilor în vederea implicării în activităţile educative, dezvoltare emoţionala etc.
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s